Vijesti

Održane radionice na temu unaprjeđenja turističke ponude Novigrada

04.05.2018. /// Novigrad Vijesti / Turizam
U organizaciji Turističke zajednice Grada Novigrada-Cittanova, a uz potporu Aminess hotela i kampova, u Novigradu su održane radionice i fokus grupe za predstavnike zainteresiranih turističkih dionika, s ciljem promišljanja i unapređenja turističke ponude destinacije.

Ukupno 60-tak predstavnika ugostitelja, pružatelja smještaja, te organizatora kulturnih, zabavnih i sportskih događanja, na odvojenim fokus grupama imalo je priliku iznijeti glavne izazove i potrebe u budućem promišljanju razvoja destinacije i unaprjeđenja ponude. Razmatrani su različiti aspekti ponude, poput turističke infrastrukture, ponude zabavnih i kulturnih sadržaja, promocije i brendiranja, a sve s ciljem da se u idućem razdoblju unaprijedi percepcija Novigrada kao prepoznatljive boutique destinacije, usmjerene na ponudu gourmet i sportsko-rekreativnih sadržaja.

„Novigrad zadnjih nekoliko godina bilježi vrlo zapažen rast turističkog prometa, koji se gotovo udvostručio. Porast prometa najveći je u mjesecima pred i posezone. Isto tako, proteklih godina zamjetna su velika ulaganja Grada u javnu turističku infrastrukturu, kao i značajne investicije privatnog sektora, što je zajedno rezultiralo vidljivim podizanjem kvalitete ugostiteljske ponude, smještajnih objekata i drugih segemenata turističke ponude destinacije. Sve navedeno naša Turistička zajednica nastoji primjereno valorizirati, kroz svoje promotivne i druge aktivnosti, kako bi Novigrad prikazali u novom svijetlu još kvalitetnije i sadržajnije ukupne turističke ponude“, navodi direktorica TZG Novigrada Vesna Ferenac, te dodaje: „Sve to navelo nas je na promišljanje o potrebi zajedničkog definiranja turističke ponude Novigrada i potrebi da nosioci te ponude budu uključeni u sam proces, na način da svi zajedno upravljamo razvojem turizma. Netom održane radionice stoga su, među ostalim, poslužile i kao analiza postojećih sadržaja i ponude na području Novigrada, te dale osvrt na dosadašnje aktivnosti i konkretne prijedloge za poboljšanje. U okviru radionica provedeno je (anonimno) ispitivanje stavova turističkih dionika, kako bi se čulo, a potom i uvažilo njihovo mišljenje. Jedan od ciljeva održanih radionica je i izrada akcijskog plana te mjera za unapređivanje turističke ponude. Osim ovih radionica, izvršit će se i istraživanje gostiju o njihovom zadovoljstvu ponudom destinacije, te analiza statistika o strukturi turista, potrošačkim navikama, itsl... Krajnji je cilj podizanje vidljivosti i kvalitete turističke ponude Novigrada“, zaključila je Ferenac.
 

 
 

Uvjeti korištenja | Zaštita privatnosti | Impressum | RSS

Copyright © 2011 Grad Novigrad | La Citta' di Cittanova.