Vijesti

Aminess – novi turistički brend Lagune Novigrad

17.12.2015. /// Novigrad-Vijesti / Turizam
Od sljedeće sezone hoteli i kampovi Lagune Novigrad poslovat će pod novim imenom, Aminess hotels and campsites. Rezultat je to iscrpnog istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke koju je za novigradskog hotelijera provela nezavisna agencija za kreativne komunikacije i brand management Carli+Sosa.

Novim brandom, Laguna Novigrad uspješno zaokružuje investicijski ciklus kojeg zadnjih nekoliko godina prati kontinuirani rast prihoda i noćenja, ulaganja u objekte i podizanje kategorizacije kampova te širenje poslovanja u Dalmaciju. Time je Laguna Novigrad izišla iz regionalnih okvira poslovanja, te je u skladu s trendovima komuniciranja na tržištu, prepoznata potreba za rebrandingom. Početak tržišne komunikacije objekata pod brandom Aminess predviđen za siječanj 2016. godine.

Cilj projekta koji se odvijao u nekoliko faza bio je istaknuti novim verbalnim i vizualnim identitetom najsnažnije vrijednosti branda. Osnova riječi Aminess je ami - topla francuska riječ čije je značenje „prijatelj“ sinonim za pristup koji Laguna Novigrad godinama njeguje. Nova kovanica za riječ prijateljstvo utjelovljuje doživljaj boravka u objektima, ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća opušteno i dobrodošlo.

- Novo ime našeg branda nametnulo se kao logičan zaključak iscrpnog istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke Laguna Novigrad. Veliki broj ispitanika istaknuo je ljubaznost i predanost naših djelatnika te ugodnu i opuštajuću atmosferu u svim objektima kao najprepoznatljivije vrijednosti Lagune Novigrad. Upravo su to elementi koji utječu na izuzetno pozitivne dojmove s kojima gosti odlaze kući, izjavila je ovom prigodom Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave tvrtke.

Grand Hotel Orebić iz istoimenog mjesta na poluotoku Pelješcu od iduće sezone postaje Aminess Grand Azur Hotel, dok će se Hotel Feral u Brni na Korčuli, zvati Aminess Lume Hotel. Imena novigradskih hotela i kampova ostat će nepromijenjena s tim da je novim standardima u komunikaciji branda definirano da imena svih objekata prilikom prezentacije na tržištu dobivaju nadopunu imena krovnim brandom Aminess i samostalne slogane koji ističu njihovu suštinu.

Novim imenovanjem zadržane su u potpunosti vrijednosti po kojima je tvrtka prepoznata - profesionalan no topao i prijateljski pristup u poslovanju.

- Dinamikom kreiranja formi u vizualnom identitetu krovnog branda potrudili smo se na najbolji način reflektirati kretanje zaposlenika u prenošenju temeljne emocije - povezivanje s gostima, odnosno srž ovog branda. Simbol beskonačnosti koji se nazire kroz formu linija asocira da je riječ o odnosu koji nikada ne prestaje - Lasting Relations („Veze koje traju“), pojasnili su Igor Carli i Goran Šoša iz nezavisne agencije za kreativne komunikacije Carli+Sosa iz Splita, autori novog identitetskog sustava branda Aminess tvrtke Laguna Novigrad.
 

 
 

Uvjeti korištenja | Impressum | RSS

Copyright © 2011 Grad Novigrad | La Citta' di Cittanova.